2007-11-01

Uusi aihe

Tänään, olin kauhea, ja jaakasin maikkoja ympäri koulua. Se olikin törkeää toimintaa, mutta mitään ei olisi tapahtunut ilman. :)

Mulla on nyt kai sitten uusi opinnäytetyöohjaaja. En edes muista sen etunimeä :D No, joka tapauksessa, jahtasin sen esiin tänään ja ahdistelin sitä opinnäytetyöaiheista. No se ei kyllä tienny mitään, mutta sen kollega, kai se on kollega?, tiesi jotain, ja nyt mulla on alustavasti uusi aihe. Mä en kai sitä aihetta tässä ala sen enempää paljastamaan, mutta tietotekniikkaan se yllättäen liittyy ;)

Uusi aihe vaikuttaa helpommalta ja jollain tapaa mielenkiintoisemmalta, kuin se ensimmäinen. Vielä ei tee mieli raastaa hiuksia :) Joudun opettelemaan kai jotain uutta, XML:lää ja Flashia. No eikai siinä, tuon jälkeen rupeen sitten tekemään flash-pelejä ;)

En mä kyllä tiedä miten tuo toteutetaan, mutta eiköhän tässä opi, heh :) Nyt on sitten vihdoinkin sellanen olo, että asiassa vois päästä eteenpäin. Seuraava Deadline on sitten kahden viikon päähän, silloin pitäis olla aiheanalyysi tehtynä asiasta. Ja mahdollisesti saan myöskin kaverin tekemään tuota työtä kanssani. Who knows. Onnitelkaahan mua <3

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Onnea! Hei sit kun tulet kotiin kotiin niin auta mua luomaan blogi. Salainen blogi... ;)

Suvi kirjoitti...

Taivitusmuoto on "blogiN" ;)