2008-02-01

Hyvät naiset ja herrat!

Nyt se on tapahtunut. Suuri läpimurto. Minä olen aloittanut opinnäytetyöni tekemisen. Jee!

Keskiviikkona oli "antoisa" palaveri. Asioita selvisi puolin jos toisinkin. Tosin hiukan ärsyttää jotkin asiat. Ihmiset hienostelee liikaa. Käytetään sanoja, joita kukaan ei ehkä kokonaan ymmärrä, mutta ne on hienoja, ja ne tekee vaikutuksen kuulijoihin. Se on saatanasta. Se saa myös minut tuntemaan itseni tyhmäksi. Mutta eiköhän tässä toimeen tulla. Toivottavasti?

Näin siis polkaistiin käyntiin minun opinnäytetyöni teko. Ja arvatkaas mitä. Koska minulla ei ole mitään elämää, niin täällä tänään, yksin kotona, selvinpäin, perjantai-iltana kello 23 jälkeen, minä kirjoitin kaksi sivua opinnäytetyöhöni liittyvää asiaa! Nyt on siis jotain konkreettista paperilla! Kuviot alkavat myös selvitä minulle. Mitä pitää tehdä.

Blogin nimi on varsin osuva. Alku oli todellakin säälittävä. Nyt näyttää paremmalta. Aion tässä vielä jatkaa tekstin työstämistä. Jos vaikka saisin jotain sellaista aikaiseksi, jonka kehtaa esitellä myös ohjaajalle.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

YÖRGH!